• 1-3 dages levering
  • 30 DAGES BYTTERET
  • GRATIS FRAGT OVER 399kr

Kundesupport

Har du spørgsmål til et produkt eller en ordre, så tøv ikke med at kontakte os. Vi sidder klar for at besvare din henvendelse på e-mail og svarer typisk indenfor et par timer.

Send din henvendelse til os på [email protected], så vender vi retur!

Det kan være du kan få svar på dit spørgsmål i vores "ofte stillede spørgsmål"

1. Jeg har en ordre hvor jeg ikke har fået min ordrebekræftelse endnu - hvad gør jeg?

Svar: Hvis du ikke indenfor 10 minutter har modtaget din ordrebekræftelse, bedes du tjekke i din uønsket/spam mappe i din e-mail. Hvis din ordrebekræftelse ikke er at finde der, bedes du sende os en mail på [email protected], så vi kan sikre at din ordre er gået igennem og du får tilsendt din ordrebekræftelse.

2. Jeg kan ikke melde mig ind i kundeklubben - hvad gør jeg?

Svar: Du skulle gerne have mulighed for GRATIS at oprette dig som kundeklub medlem her. Her udfylder du dine informationer og får efterfølgende en mail at din konto er oprettet. Når du er oprettet som kundeklub medlem, kan du logge ind på siden i toppen af menuen for at få de attraktive priser. Hvis du ikke kan oprette dig, bedes du sende os en mail på [email protected].

3. Jeg vil gerne returnerer min ordre - hvad gør jeg?

Svar: Under "returnering og reklamation" finder du vores vejledning til returret. Vi yder altid 14 dages returret og 30 dages bytteret fra dagen din ordre blev modtaget. Send os en mail med emnefelt "returnering + "dit ordrenummer" - så kan vi sammen starte returnerningsprocessn. Det er den hurtigste måde for begge parter. Returgebyret til os er på egen regning ved fortrudt køb og skal sendes til vores adresse (ikke en pakkeshop).

4. Jeg har modtaget noget der er defekt/forkert vare - hvad gør jeg?

Svar: Du sender os en email på [email protected] med et billede af den defekte varer eller den forkerte varer. Billedet skal ikke være perfekt, vi skal bare kunne se fejlen/manglen. I emnefelt skriver du "reklamation + "dit ordrenummer". Når vores kundeteam får kigget på din sag, vender vi retur på mail om den berettiget til at få dækket fragtomkostningerne (vi betaler fragten, hvis den godkendes som reklamation). Ved forkert varer, sender vi selvfølgelig det rigtige til dig. Vi kan dog først sende når vi modtager det forkert sendte varer fra dig som en sikkerhed. Vi betaler fragten ved forkert varer og sender fragtlabel på mail.

Du kan også gå direkte til vores vilkår og betingelser for www.bypind.dk:

banner